Muhammedemin 14 haftalık oldum. Her ay ağladım. Olmayacak sandım. Şimdi bakıyorum da ... Öyle bir zamanda yollamış ki Rabbim , maddi manevi en uygun zamanımızda ... Gerçekten biz çok boşuz,hiçbir şeyin farkında değiliz . İstanbul’da yaşıyor isen doktor da önerebilirim ,biz onda tedavi olduk çünkü.