Elwing6 lal82 dogru diyorsunda insan olumsuz yorum aldiginda hevesi kalmiyor zaten bende biraz kararsiz yapidayim :) hemen orada fikrim degisiyor
Elwing6 Neva77 ya sahiden mi :) oglusun adini ne koydunuz erkek olsa daha kolaydi isim secmek kizda cok zorlandim
Zlyh89 Elwing6 bende kızımın adını gülce koydum 🤗 çevremdeki herkes çok beğendiler valla çok kibar bir isim bence
Elwing6 Zlyh89 ben kime soyleesem yuzume bakti öylece 😆 gerci bakiyorum kendi koyduklarinida ben begenmiyorum zevk meselesi sanirim..almila da cok hosuma gidiyor hep bir kararsizim :)