Mihrimahirem Seyma0016 inşaallah bebekler sağlıklı olsunlar da her yerimiz normal çıksın demek en güzeli bence 🤷🏻♀️ Bebeğim haftasına göre çok küçük inşaallah normale döner de kilo almak hiç gözümde değil İnanın
Sengulkrgz Seyma0016 birazda genetik bu durum sikma canini bosverrr dogumdan sonra siki spor yaparsin gider onlar
Seda5892 Seyma0016 aman ben kullandım her yerim çatladı kullandığım halde inşallah sizde bir işe yarar😒😒
dere07 Seyma0016 benimde oğlum olcak allah nasip ederse 😇 ama top gibi önümde bi göbeğim bence denildiği gibi değil 😇
Busse Seyma0016 doğruluğunu bilmiyorum ama benimde kalçam büyüyor ve erkek 🙈göbegim küçüçük anlamıyorlar bile 21.haftamıDayız
Gulsahural Busse iç karnın geniştir muhtemelen benimde o dönemde yoktu 30 haftadan sonra artık ben burdayım dedi 😀
Meldaa55 Gulsahural 33 haftalik olmak uzereyiz bizde oyle top var karnimda sanan kucuk cocuklar oldu :)
Gulsahural Seyma0016 canım ise yarar mı bilmem ama genetik birşey diyor herkes kakao ve Hindistan cevizi yağı kullan
nurr_kbr Seyma0016 bende tam tersi biliyorum kız kalçayı erkek karnı büyütür diye 😂 valla ben kalcadaki çatlakları takmıyorum cnm onlar illaki oluyor hamile olmasan bile. Karnında olmaz inşallah diye dua ediyorum bı tek
TatlisBirAnne Sengulkrgz Valla bi ton para verdim Hindistan cevizi yağı aldım hiç bi işe yaramadı çatlakların büyümeye devam ediyor 😫😫
Sengulkrgz TatlisBirAnne bosver verme bos yere yaaaa illa bir sey surmek istiyorsan saf zeytin yagi sur onun disinda ve auyun disinda hic bir sey fayda etmez
Mtemiz Vazalin kadar hic bir yah nemli tutmuyor . Dustan sonra bio oil yag kullaniyorum her aksam yatmadanda vazalin baby kullaniyorum eczanelerde satiliyor pahalida degil tavsiye edebilirim , 25 haftaligiz cok sukur catlak yok ama catlayacagi varsa ne kullansan catliyor zaten