Seyma0016 Hanımlar bi sorunum var 18 haftalık hamileyim göbeğimde maşallah hiç çatlak yok ama kalçamda çatlaklar almış başını gidiyor bugün fark ettim hemen badem yağı aldım ve kullandım sizce bi etkisi olur mu oluşan çatlak izleride kaybolur mu yardımcı olursanız sevinirim 😞 Birde göbeğime değil kalçama kilo alıyorum sadece kalçam büyüyor ve bu benim çok sinirimi bozuyor 😞 kız çocuk karnı erkek çocuk kalçayı büyütür diyolardı doğruluk payı var mı ki acaba bu arada bebeğim erkek 😊
gayecee Seyma0016 herkesin bünyesi farklıdır bence.. Kız çocukta ekşi aşerilir derler benim canım tatlı istiyor mesela :)
Mihrimahirem Seyma0016 bence kilo alma ihtimalinin olduğu her yere sür bebe yağı zeytinyağı kakao ya da badem önemli olan nemli tutmak. Ama sadece kalçam alıyor deyip oraya sürme, beline , iç bacağına vs
anapanda12 Zeytinyağı da faydalı. Ben zaten kilo alamıyorum ve iç karnım geniş olduğundan pek göbeğim de yok ama yine de zeytinyağı epey fayda sağlıyor sürmediğim zamanlarda etim gerim gerim gergin oluyor.
Seyma0016 anapanda12 zeytinyağı kötü kokuyor diye sürmek istemedim ama badem yağı da zeytin yağı kadar sıvı değil lierac diye bi krem varmış onu cok övdüler fakat kayınvalidem sormuş 350 tl demişler şaşırdım fiyatini duyunca
Seyma0016 Mihrimahirem evet bende öyle yapiyorum. Heryere sürüyorum. Peki ne kadar bollukta sürüyosunuz birde sürdükten sonra kurumasını mı bekliyosunuz yoksa giyiniyomusunuz
Sinem21 Seyma0016 bende karnımda yok ama kalça bacak arkasında olmus 😒kırmızı değil hemde niyeyse direk beyaz😅😂
tubasd Seyma0016 trendyolda uygun yazmışlardı burdaki bi başlıkta ne denli gercek bilmiyorum orjinelmi degilmi bilmiyorum
anapanda12 Seyma0016 zeytinyağının kokusundan ziyade dokusunun vereceği şifayı düşün belki o zaman kyllanabilirsin bazen olmadık şeylere takılabiliyoruz
Mihrimahirem Seyma0016 her yerime sürüyorum 3-4 Dk bekleyip giyiniyorum, kollarıma, iç bacak , dış bacak, diz kapağının arkası vs . Çünkü bir zamanlar çok kilo alıp verdim hep diz kapağımın arkası da çatladı mesela
Gizemmdikmenn Seyma0016 ben daha geçen gün netten sipariş verdim bugün geldi elime 400ml 140 lira baya da bereketli duruyor tavsiye ederim
Aselll1621 Canım bende 18 haftalık hamileyim göbeğimin alt kısmı kalçam ve bacaklarımda çatlaklar oluştu doktorum bana mustela adlı kremi birde bebek yağını önerdi şimdilik düzenli olarak kullanıyorum ama ne kadar fayda edeceğini doğumdan sonra görücem
Seyma0016 Aselll1621 işin kötü tarafı ben doktoruma sormadim unuttum malesef ki ama inşallah kullandıklarimiz çatlamaya önleyici olur
Seyma0016 tubasd evet internetten baktığımda 100 tl bi civar çikti bende eczanede de aynı sekildedir diye dusundum ama kayinvalidem 350 tl deyince şok oldum bi kremede 350 de vermeye karşıyım 😊
tubasd Seyma0016 vazelini bol kullanmani tavsiye ederim beline kalcana bacağına göğüsune sür olacak olana mani olabilir inşaallah annen falan catlamismi genetik cok önemli