Berrnaa fatmanur15 cnm ovulasyo. Yptn mı pekiben dün yaptm deneym dedim silikti . Gebelik testni yükleyblr msn
fatmanur15 Berrnaa evet canım yaptım 15 ovulasyon gösteriyodu 16-17 hala koyuydu 18 test yapamadım elimde kalmadıği icin atıyorum hemen
GKBR2 fatmanur15 gönlünü ferah tut inşallah hamilesindir ben adetime 8 gün kala kan değerimle öğrendim 6 çıkmıştı 2 gün sonra kan testini tekrarladım değerlerim yükselmiş ve doktor hamile olduğumu ama çok çok yeni olduğunu belirtti.
fatmanur15 GKBR2 insallah hersey allahtan verende o alanda sabredip görücez insallah böyle yorumları okudukca bi umut oluyo icimde
fatmanur15 Berrnaa yaaa peki test yaptınız mı insallah bebis vardır ya mutlaka sizde kan verin vermediyseniz olursa cok mutlu olurum sizin icinde ♥️♥️ :)
Berrnaa fatmanur15 okuyunca çok heyecanlandım🙏🏻😊inşallah bende hamileyimdir . Bebeğim benimledir🙏🏻 Gebelik testi 17 sinde yapmıştm negatif çıkmıştı. Çok erken yaptım ozmn tabi. Sonra yapmadm hiç. Senin belirtilerin ne cnm☺️
fatmanur15 Berrnaa [url=https://hizliresim.com/lql3Gg][img]https://i.hizliresim.com/lql3Gg.jpg[/img][/url] Bel ağrısı vardı sadece baska bi belirti hissetmedim henüz canım
Derinaras fatmanur15 düşük ama adet tarihine daha cok var keske gecince yaptırsaydın bu değerler bazen yanıltıyo benim adetim bugün 3. Günü hala olmadım bekliyorum test icin erken öğrensem cünkü değer düsük cıkıcak sürekli acaba yükselicekmi yükselmiycekmi diye kuruntu yapıcam hemde doktora gitsen bisey göremez ben mesela suan bu uygulamaya göre 4+3 gözüküyorum eğer olmazsam 5 haftayı gecince gidicem doktora ilk hamileliğimde 4+3 tü yine test yapmıstım 4+4 te gittim bitek rahim kalın dediler bisey göremediler
fatmanur15 Derinaras Yaptığım iş dolayısıyla bir an önce öğrenmem gerekiyordu canım işimde çok fazla radyasyona maruz kalıyorum havacılık sektöründeyim ben
Berrnaa fatmanur15 ayy cnm ya maşallah sağlıkla gelsin minik🙏🏻 Elinde ovulasyon testi var mı peki? Varsa yapr msn bi nasıl gözüküyor acaba ovulasyon da
Derinaras fatmanur15 cok iyi yapmıssın ozaman canım ama değerinin düsüklüğüne takılma daha adetine cok var iki günde bir yaptır iki katına cıkarsa sağlıklıdrı
fatmanur15 Berrnaa yok kuzum iste kalmadığı icin catlamayı göremedim ben 7li predictor ovulasyon testi almıstım eczaneden
fatmanur15 Berrnaa insallah bu sefer sağlıkla devam eder canım kalpten dua ediyorum darısı basına . ben 2 kimyasaldan sonra her gebeliğim öyle olucak zannediyorum
2705merve Kızlar son adet tarihime bir hafta kala beta hcg 38 çıkmıştı iki gün sonra yaptırdığım da 113 çıktı daha fazla yükselmesi gerekmez miydi biyokimyasal gebelik değildir değil mi bu konu hakkında yardımcı olabilecek var mıdır
fatmanur15 Berrnaa canım ben 6 ay doğum kontrol hapı kullandım 2 kimyasaldan sonra. 28 günde bir oluyorum o yüzden genelde. hapı 28 subatta bıraktım