Selenge Nursemomm Ben 34+5'teyim. Kantaron yağı sürüyorum. Tek bir çatlağım bile olmadı çok şükür. (Maşallah diyeyim de nazarım değmesin. 😄😝) Bir deneyin isterseniz.
Nursemomm Selenge sağol canm çatlamışa çare yok sanırım bu arada bnde geçen hafta maşallah diyodum 🤣🤣
Selenge Nursemomm Ben her duştan sonra güreşçiler gibi bolca sürüyorum, hemen emiliyor zaten. Ve bir dahaki banyoya kadar yumuşacık kalıyor derim. Öneririm.
Mom124 Bende canim 32. Haftaya kadar hicbirsey yoktu bir baktim karnim tamamen çatlamış oturup ağlayasım var o derece nasil geçecek bunlar bilmiyorum😭😭😭😭😭
TatlisBirAnne Haribo42 Aaaaa dimi. Ben hep kullanıyorum yağlar atletime değiyor emiyor vazelin daha iyi gibi
Doga_deniz Nursemomm bende 34te oldu ilk kez sadece belimde vardı iki üç minicik çizik iyi bunla atlatıcaz heralde diyodum 37ye girdik dün aynada bi baktım karnımın altında bi sürü çatlak var ne ara oldu bilmiyorum 😭
Cansu57 Nursemomm ben ilk ay çatlamaya başladım hemde hızlı kilo alışım yoktu 34. Hafta da 10 kilo almıştım toplam şuan 37yim ve çatlağın bayağı
Dezehs Nursemomm canim sen hamsireydin demi bu göz segirmesi olur ya benim 3 gundur alt dudagim segiriyor neden olabilir
Nursemomm Dezehs çok fazla konuşmussundur ya da çene yapını zorlayacak fazla çiğneme gerektiren bşey yemişsindir sıkıntı yok geçer o