Adencanan benimde 2. Gebelik 4 Mayıs sezeryan ama beklemeyebilir 4 Mayıs’ı dedi doktor. Çok hareketli biriyim evde oturmak bana göre değil ama mecburen şu 3 gündür kendimi frenliyorum.Biraz kalp atışı yüksek çıktı en son nst de bebeğin o yüzden düşmeden göndermedi doktor.zaten çok aşağıda bebek çok azda açılma var dedi doktor.bekliyorum herkes gibi herkese sağlıklı güzel bir Doğum dilerim🥰🙋🏼♀️