Gizemburcuu Naz2li1 hiç korkma dayanılmayacak birşey değil bebeği düşün sadece 😍 kolay olur inşallah hepinizinki
Gizemburcuu Ssraa Canım ben yürüyüşe hiç çıkmadım Altı ay zaten çalıştım sonra da evde devamlı hareketliydim o kadar özel bir şey yapmadım hiç
Gizemburcuu Elvn Canım çatı muayenesi benim çok erken oldu sanırım 32 de olmuştu o da kolay geçti hiç korkulacak bir şey değil Doğum da 38. Haftamda oldu
Limonannesi Gizemburcuu ikinma esnasında göğüs nefesi mı karın nefesi mı aldiniz bunun için eğitime gittiniz mi ya da izlediğiniz video filan var mı
Gizemburcuu Limonannesi maalesef Canım izlemedim eğitim de almadım Doğum anında ebeler ne dediyse onu yaptım sadece
Sarem Gizemburcuu inşallahhh canım ya maşşallah bin kere. Bende elimde geldiğince hareket halindeyim 😂
Selinnnce Gizemburcuu anladim canimm peki dogum esnasinda ve ikinma esnasinda nefessiz kalma durumu oluyor mu canim
Htcm65 Gizemburcuu MAŞALLAH canim benim de 1 ay im kaldi INŞALLAH bu kadar kolay olur korkmaya başladım.. Evladını sağlıkla büyüt INŞALLAH gözünüz aydın olsun..
Angel13 Htcm65 korku var sabırsızlık var kavusmak icin enteresan gerçekten 36 haftaya giriyoruz her hafta biraz daha yoğunlaşıyor duygular 😍
Deletedmom133 Gizemburcuu inşallah ıllaki acı olucak buna kendimi hazırladım da kolayca açılır inşallah 🤗
Umaymoms Gizemburcuu ayy masallah masallah ne güzel bende normal istiyorum bebeğimin pozisyonu da normal fakat biraz iri bende minyonum bu nedenle sezeryan olabilirim 😞😞
Gizemburcuu Umaymoms bütün doğumlar kutsal nasıl olursa olsun Doğum şeklin yeterki bebek ve sen sağlıklı ol
alyavetuna Gizemburcuu dikiş attılar mi dikiş 😂 benin merak ettiğim konu o. Son zamanlarda sıcak düş ve sıcak havlu uygulaması ile kesi yapmadan dogurtuyorlar ya
Angel13 Gizemburcuu hayirli olsun gozun aydin rabbim banada bizede boyle kolay dogum nasip etsin okudum kiskanmadim desem yalan derim 36 haftalik olduk bizde icimde hala korkular devam ediyor seninkini gorunce cesaret geldi 😁