e0acr ben de ilk günden itibaren kilo alan gebelerdenim, 27. haftadayım bugün diyetiseyene yönlendirdi doktorum fakat aldığım 12 kilodan dolayı değil şekerimin yüksek çıkmasından dolayı. bebeğiniz ve siz sağlıklıysanız doktorunuz zaten size ne yapmanız gerektiğini söyleyecektir onun dışındaki hiçbir şeyi ve kimseyi umursamayın :) kilo verilir önemli olan sağlık 🥰