Kızlar şuan 19+5 ilk gebeliğim ve yürüyüş yaptığımda falan sanki bebeğim düşecek gibi ağrılarım oluyor kasıklarımda acaba bende de böyle bişey varmı çok korkuyorum çok sancı giriyor sanki bebek aşağı düşüyormuş gibi sizin de öyle olmuşmuydu doktor hiç rahim ağzını ölçmedi