KbraTarhan bana 20.haftada atılmıştı ama şöyle bi durum var rahim ağzım açık ve kesem dışarı sarkmıştı. De atmak istemedi %5 şans verdi. Ama ben yaşayan meleğime kıyamadım ve imza karşılığında dikiş attırdım. ertesi gün suyum geldi. Çünkü keseyi içeri tekrar iterken enfeksiyon kapabileceğini söylemişlerdi ve öyle de olmuş. Suyum geldi dikişi alıp suni sancı ile doğum yaptım. Bebeğimi kaybettm. Ama dediğim gibi dr önermemişti bana yararı olmaz demişti ama belki o şansşı 100 kişiden 5 i arasına girerim die düşündüm. İyiki attırmışım Ama yoksa şuan keşke attırsaydım bebeğim yaşar mıydı die pişmanlık yaşardım. Elimden geleni yaptım takdiri ilahi. Çok zor gerçekten. Allah yardımcın olsun bizlere de dua et