Kızlar benim de ilk hamileligim daha çok yeni kan testi yaptırdım 18.74 cıktı2 pozitif cok yeni dedi hemşire ama doktora daha görünmedim adetime iki gun varken yaptırmıstım testi ordan burdan duyumuma göre deger cok az filan dendi aklıma kurt düştü sizce nasıl kızlar