AnlatmayaGerekYok gün vermiyorlar canım, yani tahmini şu zaman gelir diyorlar. Bi de alttan muayene de yumuşama olunca Doğumun yaklaştığını anlıyorlar. Ben 4-5 gün hastaneye gittim geldim. En son 39+3 de kendi sancım baya bastırdı, açılmam az ilerliyordu, suni verdiler öyle dogurdum. Doktorum 25 Ağustos la, 1 Eylül arasında gelir demişti. Bol bol yürüyüş yap, fazla oturma, çömel kalk, hem açılman olsun hem kendi sancın gelsin.Sag Salim kucağına al inşallah 🤲🤗🥰