AnlatmayaGerekYok Yengem 37 haftalık hamileyken doktora gitti kontrole doktor senin vaktin gelmiş git yatışını yapsınlar falan dedi. Sancısı nişanı gelmeyen kadına dayadı suni sancıyı bi gece boyunca gelen giden ebeler alttan muayene etti kadının psikolojisi bozuldu ertesi sabah annem doktorun yanına gidip git sezeryana al şu kadını diye sinirlenmiş. Kesinlikle sancım olmadan suyum gelmeden gitmeyi düşünmüyorum, bizim evimizle hastane 10 dakika falan annemin eviyle 3 dakika falan son günlerimde annem de kalmayı düşünüyorum 😂 doğum başlayınca gitsem çocuk çıkmadan gene yetişirim hastaneye yani 😂😂