Elikkk 61 günümüz kaldı bizimde 🥰 çok heyecanlı gerçekten bir an önce gelsin kucağıma alayım yanıma arkadaş olsun istiyorum minik kızçem 🤩 Ben çok eşya almadım, eşim doğum günümde 2 takım hastane çıkışı almış kızına, bi tane 10lu bi tane de 5li. Bende pazardan 5-6 tane zıbın aldım çıtçıtlı, geçen gün civilden üçlü alt pijama aldım patiksiz , bi tane de üçlü takım vardı pantolon tişört hırka o kadar. Başka hiç bi şey almadım, bebek arabasını yeğenimin vardı park beşikte yeğenim de vardı onu kurduk, küvette vardı biz de kovasını aldık bi tek 😂 Kıyafet getiren çok oluyor o yüzden almak istemedim tam ayına göre getirenlerin gidip yerine büyüklerini almayı düşünüyorum hep zaten 🙂