mugece 2. dozda bende hiç ağrı olmadı. İlkinde kolum 3-4 gün agrıdı şişti. 2. dozda hiç bişey olmadı.
Nur4235 Bende bugün oldum tetanoz aşısı ve hiç acımadı vururlarken Nbile’e hissetmedim o yüzden endişelendim niye ağrımıyor acımıyor diye etki mi etmedi acaba 🤔
Gulsah7171 Sevdaliza Allah Allah ilk aşıdan en az 4 hafta sonra yapılması gerekiyor diye biliyorum ben
Lovelies Gulsah7171 sağlık ocagı aradımı yoksa ? Senmi gittin canım benmde aşı olmam gerkiyor 20 haftamdayım ama
Ayserhnckn Aslında kişiden kişiye değişiyor gibi ben ikisinde de bişey hissetmedim sadece belki 5 er dk kendimi dinlediysem çok hafif bir sızı hissettim ama başka bişeyle uğraşıyor olsam farketmezdim o derece hafif geçti. Çekinmeyin bence belki sizinde ağrınız falan olmaz
Jass Gulsah7171 ilk dozunda abartısız 15 gün ağrı çektim ama 2. Dozunu hiç hissetmedim umarım senin de ağrısız acısız olur 🙏🥰
Gulsah7171 Jass inşallah bakalım ilki çok rahattı bundada sabah oldum aşıyı şu an için Bi sıkıntı yok ama yarına ne olur bilmiyorum