Gulsah7171 ilk dozda akşamında ve ertesi gün ağrım oldu ateş çok olmadı ikinci doz vuruldum direk ateşim çıktı kolum bütün gün ağırdı ama ertesi güne geçti. Biraz bünyeyle alakalı birazda bazıları çok abartıyor gerçekten vurulurkwn kendini kasıyor şişiyor daha çok ağrıyor.