edagoktug53 Berataras aynıyız sizinle nasıl bebişiniz kilosu falan. Doğum konusunda konustunuzmu doktorunuzla 🤗💙
Berataras edagoktug53 benim 3.bebegim Allah nasip ederse sezeryan olacak insallah kilosu da haftasiyla gayet uyumlu🤗
Tiredmother Bfhvcffesra benimki dövüşlere hazırlanıyor, kızım akşamları idmana çıkıyı sanki bi ordan bi burdan ağlatıyor ama hamdolsun. Bi kaç hafta önceye göre daha az ama daha kuvvetli hareketleri artık 🤷🏻♀️
Tiredmother Aytu1993 günden güne farkeder canım korkma çikolata ye uzan bütün akşam hiç hareket etmezse sabah doktoruna danışırsın. Uyuyordur bebişin
Ebrueva Tiredmother ah bende istemezdim hatta hedefim 24 nisandı ama o da geçti tık yok yerlerinden memnunlar sanırım bu bebeler 😂
[silindi] Ecemgnr bizde 34+3 olduk bu gece ama bebiş 2 hafta önceden gidiyor. 36 yani ve içimde kımıl kımılll 🙈🤷🏻♀️ Endol diye bi fitil verdi doktor erken gelme ihtimalini kaldırmak adına.