Yade Ecemgnr biz de bu gece 36+0 olucaz inşallah 🙏🏻 Yarın da kontrolüm var bakalım nasılmış yade hanım😇👼🏻
Bfhvcffesra Tiredmother ikimizde aynı hafta ve gunlerdeyiz benim kızım sessizlesti sizde bu durumu yasiyormusunuz
Tiredmother Bfhvcffesra benimki dövüşlere hazırlanıyor, kızım akşamları idmana çıkıyı sanki bi ordan bi burdan ağlatıyor ama hamdolsun. Bi kaç hafta önceye göre daha az ama daha kuvvetli hareketleri artık 🤷🏻♀️
pptya01 Ben de 34+3 deyim ama bazen gelse artık diyorum. Yorgunluk ağrı uykusuzluk. Doğunca yalnız ben değil herkes ilgilencek gibi geliyor ondan istiyorum sanırım ama zamanında gelsin tabi
Aytu1993 Hanımlar benim bugun 33+6 oldum dunden beri hareketleri çok az ondan önce aşık kımıldayan olum dun bugun nasır oda hafif şekilde korkmaya başladım bilgisi olan varmı lütfen
Tiredmother Aytu1993 günden güne farkeder canım korkma çikolata ye uzan bütün akşam hiç hareket etmezse sabah doktoruna danışırsın. Uyuyordur bebişin