Mhtpbyrk Elbette yok. İri bebek doğumu her zaman zordur zaten. Bende insanlardaki kilolu bebek takıntısını hiç anlamıyorum. Doğduktan sonra sütün yarar çocuk yine kilo alır bir şekilde. Hiç canını sıkma. Beslenmene biraz daha yüklen. Benim bebeğim hep çok güzel gelişti, önden gittiği zamanlar bile oldu şimdi 100 gr olunca üzüldüm ama canımı sıkmıyorum daha çok meyve tüket, kaşar ye, süt ye, arı sütü poleni ye, vitaminlerini ilaçlarını eksik etme, faydalı şeyler ye bebeğe yarayacak. Emin ol sonraki kontrolünde hiçbir sıkıntı yaşamayacaksın. Şimdiden geçmiş olsun diyorum🙏🏻 Ve naçizane fikrim sezeryan kesin derse bir de başka bir doktora görünmen..