Mhtpbyrk canım endise etme
Dogum yapsanda haftan cok guzel hicbirsey olmaz. Sezeryanda korkacak birsey yokki:) normal dogumdan dhaa kolay bence.
Artık son haftalardasın. Doktorunun uygun gördüğü şeyden şüphe etme. Bende bebeğimi 37+6da dogurdum. Gayet saglıklıydı cok sukur. Hicbirsey olmaz ;)