Tugcefncn ZeynepYldrm inşallah canım 🙏🏻 Seninki de hayırlı olsun kız annesi olarak çok tatlıyız 😎😍😍💖💖💖👩👧
Babytmr Gnys 13. Haftadan snra iyice belli oluyomuş ztn bebek gösterirse 🙏inşallah o gün gittiğinde öğrenirsin sende. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤱🙋
Sevgim Ebrarela canım aynı ben benimde 2 kızım var ikili teste bana erkek gibi dedi keşke söylemeseydi kesin değil umutlandı eşim hayırlısı inşallah 11+1de söyledi kimi değişti diyo kimi belli oluyor zaten diyo bekliycem 15.haftayı artık
Sevgim Ebrarela hakkımızda hayırlısı neyse onu versin Allah insan neyi yoksa istiyor inşallah istediğin olur