gulcins Tugcefncn ayyy gözünüzaydın demekki annesinin prensesi geliyor,Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Ebrarela Gulizar0652 evet gösterdi hatta pek terbiyesiz oğlun direk bacaklarını açıyor dedi eşim inanmıyor hocam dedim fotosunu çekti al gözüne sok dedi 😂😂 tanıdık doktorum şakalaşabiliyoruz
Gulizar0652 Ebrarela yahu bana 13 haftalik ken kiz dedi yüzde 90 bi dk başka bi doktor 14 haftalik ken erkek bak pipisi dedi inan canim hangisine inanacağımı bilmiyorum 🤔🤔
Ebrarela Gulizar0652 aynen valla bu kordonu bu parmakları bu da pipisi dedi karıştıracak gibi değil dedi ama bilmiyorum rabbim gönlümüzü biliyor hazinesi de çoookk büyük akıl ve beden sağlıkları olsun yeter
Babytmr Gnys ben bugün gittim 11+3üz çok hareketliydi bebek ve doktor cinsiyetini gösterdiğini söyledi benimkide kızmış 😍 daha çok erken öğrendim ama büyük ihtimal dedi doktorda ztn.
Gnys Babytmr ne güzel hayırlı olsun 🙂 bana ihtimal dedi 21 inde ikili tarama sonuçlarımı öğrenicem ozaman daha net olur herhalde 🙂
Babytmr Gnys 13. Haftadan snra iyice belli oluyomuş ztn bebek gösterirse 🙏inşallah o gün gittiğinde öğrenirsin sende. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤱🙋
ZeynepYldrm Merhaba! Ben yeniyim burda öncelikle Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip Etsin. Benimde 16+3 ama ben 15. Haftada öğrendim cinsiyetini kız olduğunu söyledi doktor.😍
Tugcefncn ZeynepYldrm inşallah canım 🙏🏻 Seninki de hayırlı olsun kız annesi olarak çok tatlıyız 😎😍😍💖💖💖👩👧