Serap160917 Anneyimmmmm kansızlıktan dolayı yazıyorlar ben kulandım kan değerlerim düşük olduğu için bugün ama ferincek diye bir ilaç aldım damardan doğuma az kaldığı için
Ahsenliya Anneyimmmmm yaa bende cok kilo yaptığını söyleyemicem hamilelikten dolayı zaten kilo alıyosun ama ben ilaca bağlamıyorum 😀
Premsescik Anneyimmmmm kan ilaçı doktorum banada verdi 2 aydan beri kullanıyorum bnde doğuma kadar kullanıcamda doktorum dedi doğumda kansız kalmamak lazımmış hemde bebeğin gelişimi içinde önemli kan ilaçı
Dilaranil Doktorum kan değerlerinde düşme var dedi ve kan ilacını günde 2 kere kullan dedi aranızda böle kullanan var mı?