Gurbettegebe benim de var direnç tek taraflı. Diğer gebeliklerde de vardı. Ben de perinatolog profesör gittim bunun için, tek taraflı olması bir şey ifade etmez dedi. Yani beslenmesi devam edebilir. Tansiyon ve su için takip altında olun yeter inşaallah sıkmayın canınızı.bana da da bir dr kızım için hiç gelişmeyebilir böyle kalabilir demişti ama gelişimi devam etti