Gurbettegebe neresi geri ya Bence gayet normal ben çünkü 27 haftalıkken benim bebeğim 2 hafta önde gidiyordun 28 29 haftalar gibi gidiyordu Sanki o haftaları yaşıyormuş gibi kilosu ve boyu vardı benim Bebeğimin de 1200-1500 arasıydı boyu da aynı seninki gibiydi yani 29 haftada olması gereken boyutlarda bence çünkü benim 27 haftalıkken bebeğin 2 hafta önde gidiyor ve boyutları şu kilosu demişti doktor başka bir doktora görün öyle herkesin her dediğini yapma ilk gebeliğimde bana da Kalbi atmıyor deyip 6 buçuk haftalıkken bebeğimi aldılar Benim şu an o kadar pişmanım ki bu bebeğim de 8 haftada kalbi attı mesela keşke ondada bekleseydin o sözü ile doktorun direkt kürtaja gelmeseydim Keşke o yüzden bu şeyler çok sağlıklı değil sadece Bir doktorun görüşü böyle meselelerde sağlıklı olmaz birkaç tane doktora gitmen lazım hepsi aynı şey derse o zaman en donanımlı olan da gider doğumunu yaparsın ki zaten 28 haftadan sonra doğan bebekler yaşıyor çok az bir miktarını da sıkıntı oluyor Benim dayımın kızlar hep erken doğum yaptı ikiz oldukları için bebekler sadece küvezde kaldı Gayette yaşadılar şimdi kaç yaşına geldiler