Kdrklc0 korkutmak istemem ama sadece fikrimi söylüyorum herkeste tabi ki farklı bir durum olabilir
Bende sağ göğsümün altında sancıdan duramadım hastane acile gittim gaz sancısı deyip bana sabaha kadar serumla yatırdılar ertesi günü tekrar hastanedeydim yine gaz sancısı dediler
Aile hakimim safra kesesi şüphesi ile özel bir kuruma ultrasona gönderdi
Ve safra kesemde 12mm böbrekte 5mm intihaplı taş olduğunu öğrendim
( sancısı gerçekten hiç birşeye benzemiyor beline kadar şiddetli ağrı süründürüyor resmen )
Eğer böyle bir sancı yaşıyorsanız ultrason ile kontrol ettirin ihmal etmeyin