Hll Anaam geçmiş olsun tansiyon da kötü olur tabi , benimde 6 haftaya kadar biseyim yoktua nasil seviniyordum anlatamam kusma yok bulantı yok diye. Şimdi de artık geçsin diye dua ediyorum , sanırım baya bı süre geçmeyecek çevremdekiler 3 ay bitince geçer diyo bazıları geçmeyedebilir diyo , bebis iyi olsun çekerim diyicem de beslenemedikce onu nasıl beslerim kara kara onu düşünüyorum