SevdaNurum korkma canım acımıyor öyle. Yani benim ki hiç acımadı desem yeridir içim bi tuhaf oldu sadece ama ağrı sancı aci olmadı 🌸 kanama oldu ama akıntıyla beraber oldu benim ki pembelesti birazck o da o gün sürdü sadece geçti sonra korkulcak bir durum yok içini ferah tut ve kasma kendini 💕🌸