Nalanktl mamyfat93 kesinlikle çok güzel ürünleri var. Kapıda ödemesi de var ben hemen hemen çoğu şeyimi oradan aldım.
Nohut22 300 TL çok fazlaymış canımm bence de kendin örmelisin hem hatıran kalır bebeğine el emeğin 💕ama benim gibi yapamıyorsan bir büyükten yardım alabilirsin