Mia01 Iki ayim kaldı dogum için hastane belli değil bu hastane ve doktorları hakkında bilgisi olan var mı😞😞
BFerayeY Mia01 arkadaşım doğum yaptı orda. Doktorlar emel peri cinpolat var sanırım doktorlar iyiy miş ama hastane hiç iyi değilmiş. Arkadaşımın dediği
Gzmcnrates Mia01 bende ncr ye gidiyordum cok kalabalık oluyor hastane emel hanıma gidiyordum bana bebegin asagıda oldugunu ayakta durursam yürürsem erken dogum olabilecegini söyledi ama rapor vermedi calışmaya devam ettim işten gelip ayaklarımın altına yastık koyup yattım hep 40 günüm böle gecti aslen Balıkesirliyim ve dogum burda olacak buraya geldim doktora gittim herseyin normal oldugunu her hamile kadar hareket edebilirsin dedi o günden bu yana cok gezdım 12-13 bin adım attıgım gün oldu hiç bişey olmadı 40 günüm zehir olduyla kaldı o yüzden tavsiye etmıyorum aslında konuşken iyi bayan ama ben bunu yasadım
haticenur1 Mia01 ncr Emel Peri Canbolata gidiyorum 4 yıl önce kızıma hamileykende ona gittim şu anda da gidiyorum gayet iyi bi dr konuşkan güler yüzlü bisey sorduğunda gerektiği şekilde cvp alabiliyorsun ilgili bi dr tavsiye ederim dediğin gibi bazı aksilikler olmuş ama ben bu olayı soule biliyorum erkek bebek istemiş aile öyle soylenilmis hamileyken kız olunca da değiştirdiniz diye tartışmalar çıkmış bunu da bi akrabamız hastaneden bi arkadaşı olan birinden öğrenmiş yoksa başta bn de korktum ama sonradan rahatladım malesefki böyle olaylar çok oluyor bizde haliyle korkuyoruz ama sonuç olarak çok iyi bi dr tavsiye ederim
BFerayeY Mia01 canım içine sindiyse bişey olmaz. Sonuçta herkes aynı şeyi düşünecek değil. Sezeryan mı normal mi düşünüyorsun
Sulesra Benim hamileliğim çok yeni 6 haftayım . Ncr hasnesine ilk kontrolüm için gittim . Doktor yurdanur açılmış benim doktorum. Genel anlamda kadın doğumcuların çoğu aşırı yoğun. Tek şikayetim yoğunluydu yani. Doktorumdan yana şikayet duymadım ama hastanede bi kaç vukuat yaşanmış malesef. Bende doğum için mecburi ncr yi düşüyorum.eğer maddi durumun iyiyse medikal hastanesini öneririm . Biraz pahalı bi hastane🤨
Mia01 Sulesra aynen yoğun olduğunu düşünüyorum randevu alamıyorum kaç defadır ,,medical parkı da düşündüm ama doktor olarak duymadım kimler iyi yoksa fark etmez orası da olur
Mia01 Sulesra vukuatlari bende duydum bebek karışma olayı falan olmuş heralde ama önlemini almışlardır artık genellemek istemiyorum 😏
Yaser27 Mia01 medical park da hatice ender soydinc var çok tatlı bi bayan ve işinin ehli tavsiye ederim
BFerayeY Aienma Ben gidiyorum canım. Doktorum Arif Deniz. Çok memnunnum. Ameliyat olan arkadaşlarım cok memnun 5 Mayıs da kendi isteğimle sezeryan olacağım
Nazligms Aienma defa life ta Fatma esin karcı var, ben özel muayeneye gidiyorum ama tüm tahlil vs o doktordan yaptırıyorum, 5-6 gebe arkadaşımda Fatma hanıma takipli hepsi de çok memnun. Hastane olarakta temiz ve yeni tavsiye ederim🤗
Yaser27 Mia01 bilmiyorum canım şuan gaziantep yaşamıyorum sadece hatice hanım i biliyorum operasyon geçirdim bi de yasam hastanesinde esin hanım o da iyi bi bayan doğumu antep de yapsaydım ikisinden birine gidecektim ama doğumu istanbul da yapacağım Allah izin Verirse
Mia01 Sulesra instagramdan bakmıştım ona dogum üzerine baya paylaşımı var ama işte gidip de memnun kalan birileri olsa tavsiye için daha iyi olurdu
Aienma BFerayeY bende kendi isteğimle sezeryan olacağım canım defa life de. Doktorum dışardan gelecek. Özel muayenesi var. Bu hastane ile anlaşmalıymış
Eylem2019 Ben kiliste oturuyorum suan 32 haftalik gebeyim dogumu ncrde yapacagim insallah hamit soysal kuzenim onu tavsiye etti orda calisiyor cumartesi kontrol icin gidecegim ilk defa burdan yszarim
Mia01 Eylem2019 bende randevu alacam üç doktordan birini sececem artık az kaldı inşallah memnun kalırsın doktordan