SeydaOz Merhaba hepinizee. Ben de asker eşiyim ve eşim Suriye de 😞 Bir yavrumu düşünüyorum bir eşimi düşünüyorum. Çok zor uzakta olmak çookk 😕
Elifs damlaikan tesekkurler bilgiler icin.valla zor olacaktir muhtemelen ama iste yine de terör olmamasi yeter tabii 🙁