[bilinmeyen] ben lojmandayim çok şükür en iyi lojmanlardan birindeyim tabiki küçük şehir ama alision okul servis skkintisi hastene skkintisi yok iki hastenede var devlet üniversite havası soğuk bir tek ama iyi yani yürüyerek her yere gidebilirsin çok büyük bir hastalık olsa Erzurum yakın 2 saat