Demrl doğrudur da geleceği düşünmek lazım çocugun ilerde isyan etmesin herkeste var diye :) ben mesela etrafımda arkadaş ve akraba çevremde kimse Asil ismini koymadı yok o yuzden cok rahatlıkla Asil koyucam ismini:) benden tavsiye herkesin istedigi isimleri koymayın🥰🥰🥰😊