Demrl Kızlar 11 haftalık hamileyim Allah'ın izniyle kucağıma almak nasip olsun kızım olursa ismi belli sare olacak erkek olursa ben miran diyorum eşim siraç diyo sizce hangisi bi fikir verin
GoncAli Demrl benimde kızım olursa Sare insallah. Miran sırça ikisinde cok güzel ama ben MİRAN diyorum.
Krtlshllgl Demrl nedir bu dizilere özentilik anlamıyorum. İllaki bir dizide olan isim olacak yani. İlginçsizniz bence ikiside iğreti duruyor.
gulee46 bende 26 haftalik hamileyim... basta erkek dediler Miran koyucaktik simfi kizimiz oluyor yade koyucaz 😊 Miran bence
Yasemincifci Demrl bencede işte kız olursa bn koycaktım erkek olursa eşim onun için onun istediği oldu
Demrl Krtlshllgl o sizin görüşünüz ve diziden özentilik yapılarak bulunan isimler değil miran orda gördüm çok hoşuma gitti sadece siraçta eşim buldu beğendi ve anlamı çok güzel iyi akşamlar
Gizem_miros Demrl miran koy herkes koydu saten ya oglum 11 aylik olcak ismini miran koydum miran dizisi cikti bizamanlar oglumun ismini begenmiyolardi simdi herkes miran koyuyo ,😀😀😀
Demrl Gizem_miros aynen öyle valla benim cevremde yok koyan benimde zaten öyle diziden aklıma geldi 😊
Gizem_miros Demrl canim ben koydum herkes dedi bu nasio isim simdi oglumun ismi moda oldu ya herkes katiyo esim bile istemedi bu ismi ne mucadeler verdim koymak icin bekarliktan beri istedigim isimdi koydum moda oldu 😀😀