Aybukeshn spinal oldum kuzum ağrı eşiğine bağlı bana hiç acımayacak dediler ama ben panik yaptım ondan dolayı iğneyi belime daha yaptırırken acım oldu korktum 🤗 ama geçiyormuş beş dakikada bebeğimi gösterdiler sonrası sancılı oldu ama 😂 şimdi de gaz sıkıntısı var ama zor değil ya pışpışla geçiyor 😂bebeği