Evinttnc hena hayır ilaç yazmıştı eczanede ögrendim bana vitamin hapları yazdım kullan Cuma’ya gel yanıma dedi
Bilgeatamn Evinttnc bende kullandım canım genital yolla aldım bende daha önce problem yaşadığım için verdi sanada tedbir amaçlı vermiştir belki
Bilgeatamn Ondan vermiştir canım ben ilk 3 ay kullandım çok şükür bişey olmadı korkma sende zararı olmaz faydası olur ☺️
Birkalpdaha Evinttnc canım benim ilkinde kalbi durmuştu suan hamileyim ve kanamayla birlikte ögrendim hamile oldugumu hemen progestan başlattı belki tedbir amaclı vermiştir sana da ben bir de coraspin kullanıyorum 3.aya kadar bırakma dedi doktorum