Ozgesah355 Merhaba. Ben biooil kullanıyorum fakat sanırım memnun değilim. Siz neler kullandınız ya da kullanıyorsunız çatlak için?
Pcdshn Ozgesah355 ilk haftalardan beri Hindistan cevizi yağı ve bebek yağı kullanıyorum, biri sabah biri akşam gibi.. Henüz bişe yok, bakalım son haftalarda belli olur diyorlar..
Sulegorkemakyol Ozgesah355 bebek yağı hem fiyatlar olarak daha uygun hemde çok daha güzel nemlendiriyor
Aysealty Ozgesah355 bioil kullandm bende karnımda tüylenmeler oldu muhtemelen hormonlardandır ama ben panik yapıp bıraktm hemen.şimdi lierac kullanıyorm daha memnunum arada kantaron yagıda sürüyorm her derde deva☺
NihalDemirciakr Ozgesah355 ben 30.haftamdayım acı badem yağı ve tatlı badem yağı karışımı kullanıyorum kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı da kullanıyorum aynı zamanda şuan da çatlağım yok çok şükür 🙏☺İnşallah olmaz ilerleyen haftalarda da 🙏 bide bol su içmenin faydası var diye biliyorum ☺
Elissaaa Şimdilik bebak acı badem yağını kullanıyorum karnım daha fazla büyümeye başladığında lierac almayı düşünüyorum genel olarak en çok bu tavsiye ediliyor.
seon90 Ben mustela kullanıyorum cokta güzel.ama sana birsey diyim karnın kaşındığında tırnaklarınla kaşıma.dikkat et kaşıman karnının çatlamasına sebep olur.
Ozgesah355 seon90 ayy ben çok kaşıyorum. Eşimin amcası eczacı bana almış mustela fakat doğum sonrası için bende o yüzden kullanmadm
Dmyg seon90 bİşey sorabilirmiyim bende 6 haftalık hamileyim 7. Haftaya giricem bugün mustela aldım çatlak öncesi o şimdiden kullanıyım diye siz hep mustela mı kullancaksınız çünkü çatlak öncesi yazıyo ?
Yaseminelebiolu biooil kullanıyorum, ki tavsiye üzerine aldım çevremde birçok kişi memnun olsuğunu söyledi.
Ozgesah355 Yaseminelebiolu yedirmesi ve yayması zor geldi bana sürümü kolay değil yani yoksa bende çok duydum metini
Ozgesah355 Pcdshn benim zaten çok çatlağım var boyum uzun olduğu için kalçalarımın yanlarında daha fazla ilerlemesin diye 9 ay yağda yatabilirim😅
Yaseminelebiolu Ozgesah355 Ben yurtdışında yaşıyorum buradan aldım sıvı yağ şeklinde kullanımı pek rahat belki türkiyedekinin içeriği farklıdır.😕
Lidya Kızlar genetiğinizde varsa 10 milyarlık krem de kullansanız çatlaklar oluşacak,kimi insan hiç bişey kullanmasada çatlamıyor.sık sık nemlendirin göbeğinizi sonuçta deri geriliyor.
Ozgesah355 Lidya genetikte var maalesef hatta bekarlık tan çatlaklarım var fakat iyice salıp da çatlasın istemiyorum önlem alayım da 😘
Zeynocannn Ozgesah355 Ben Dermoeczanem'den aldım 110 liraydı şimdi indirime girmiş tekrar, baktım siizn için. https://www.dermoeczanem.com/lierac-phytolastil-catlaklar-icin-jel-200-ml Biraz pahalı ama yakınımdaki birkaç kişinin tavsiyesi üzerine aldım.
Elissaaa Ozgesah355 tatlı badem yağı oluyor bu krem.Özellikle göğüs uçlarına sürüyorum çok yumuşatıyor.
Ozgesah355 Elissaaa evet bende tatlı badem yağı ve kakao yağı karıştırıp sürmek iyi geliyor diye duydum
Ozgesah355 Seymaanne ben 9+2 ama başladım bu hafta çünkü normalde de cildim çok musait çatlamaya fakat 3 aydan sonra başlıyor genelde herkes
seon90 Seymaanne ya o senin şişme durumuna bağlı.benm karnım 6. Ayda çıkmaya başladı🙂)) ben başladım 5. Ayda kullanmaya meğersem benm iç karnım genişmiş o yüzden karnım geçbüyümeye başladı
Dmyg Seymaanne valla ben 6 haftalık hamileyim şuan kullanıyorum çatlak öncesi diye mustelayı aldm korkuyorum çatlar diye 😂
Mrvgklp Milyonlarca farklı ürün kullanan biri olarak yazıyorum 2 hamileliğim bu karnımın heryeri çatlak artık kremlere vereceğim parayla estetik olsaydım diye düşünüyorum malesef ki ne yaparsanız yapın genetik olarak müsaitseniz catlıyor