Semisko bende b12 iğnesi oluyorum günlük haftalık olanlar bıttı aylık olana başladım, iğnesi hem hızlı yukselttı b12 eksıgımı hemde iğne yakan acıtan bırsey değil hissetmiyorum bile.. Ben pekmez her sabah yediğim halde hıc yukselmedi, iğne olmaktan tereddut etmeyın.ben inanılmaz unutkandım ve bır anda halsizlesıyordum elhamdülillah ciddi anlamda düzeldim.bende doktoruma bunu iğne vr ılacsız halledebilirmıyız demiştim ama çok düşük ve bu besınlerle olacak iş değil dedi, doğuma kadar yulseltmemız gerek dedı ıyı kı doktorumu dinledim diyorum.