Kader5516 Bkr benim de cildim çok bozulmuştu 26.haftamdayım hala bile arada çıkıyo ve nasipse inşallah kızım olacak 😊
Kubraileri Bkr benim suratında hiç birşey çıkmadı kızım olucak inşallah aksine guzlelesmisim herkes öyle diyor bence batıl inanac🤣
Deletedmom0041 Ben 24 haftalığım şuan. 15 haftaya kadar neredeyse tüm vücudum sivilce doluydu. Azaldı ama tamamen geçmedi ki ben ergenlikte bile sivilce çıkarmayan biriydim. Kızım olacak inşallah 😊 ilgisi var mı bilmiyorum bir oğlum var ona hamileyken gayet güzel bir cildim vardı. 😍
kbratsn Bkr benim ikinci oğlumda öyle oldu hatta bende kız herhalde diye düşünmüştüm kiz cocugu cildi bozar derler hep ama oğlum olacak bi kaç gün içinde allah nasip ederse inşallah
Bebekim123 Bkr aksine erkek anneyi çirkinleştirirmiş canım hormonlardan ötürü şuan o hormonun adını hatırlayamıyorum ama belli de olmuyor tabi Allah gönlüne göre sağlıklı evlat versin 🙏🏻
Aysegul27 Hiiicc alakasi yok. Bi tane oglum var onda hamileligim cok rahat gectiydi, smdi 14 haftalik hamileyim ve surekli bulantilarim var sicilceler oldu kendimi cirkin hissediyorum hep kizim olcak sandim ama sonuc olarak 2. Oglumuz olcak insallah. Onun icin ben artk oyle seylere hic inanmiyorum😂😂
Mucizeemm Bkr sivilce değil de daha farklı oldu yüzüm çirkinlik geldi bana 😂 evet kızım olacak inşallah 😍
Srnkrbrn Bkr değil canım benim oğlum olucak inşAllah ama ilk belli değilken yüzümün heryeri sivilceydi resmen boş yer yoktu hiç alakası yok yani onunla😂
Srnkrbrn ikicocuklubiranne bir laf vardı kız anneden alır oğlan anneye verir sanırım bizde ters tepti ben ergenlikte böyle sivilceli hatırlamıyrm kendimi o derece sivilce gör hemde 🙈