Unzile31 Yazmıştım aslında hangi hastane olduğunu ama arada kaynamış sanırım. İşte bu algılar insanları ürkütüyor bende ondan bu şekilde yazıyorum. Eğitim ve araştırma hastanelerinde durum farklı olabilir hiç onlara gitmedim, anlattıklarım Beykoz Devlette olan şeyler. Kasılma tabii ki yaşayacaklar ama bunu mümkün olduğunca evde yaşayın diyorlar, o yüzden 15 dk bire düştüğünde gelin hastaneye diyorlar :) Ebelerin doktorların sizi kontrol ettiğine de bi şey demiyorum ama o kasılmayı yaşarken yanımda annemin veya eşimin olmasını tercih ederim, tek başına bırakılmaktan kastım da buydu. Allah herkese hayırlı mutlu doğumlar nasip etsin. Devlette doğurmak fikrinden korkulmasın✌️😊