umyhfsa Merhaba arkadaşlar. Ben inşallah devlette yapacağım doğumu ama. Doğumla ilgili hikayelerde çok farklı şeyler oluyor devlette bu anlatılanlar nasıl oluyorr bilenler tecrübe edinenler buraya yazarsa çok iyi olur. 😊😊
Yasemincifci umyhfsa gebelik okuluna gittim bende şehirhastenesinde doğum yapacağım hidip gördüm doğumhaneyi ebelerlede tanıştık anlatılanlarla alakaları yok
Saratln umyhfsa epiduralin devlette olmadığı söyleniyor.. istisna.. inşallah gideceğim hastanede vardır...
Bulut74 umyhfsa her hastane bir değil canım, ilk Doğumda hiç memnun kalmadım. Bu ikinci olucak şehir farklı bu hastane daha iyi geldi doktorlar ebeler falan iyi yani. EpiduRal devlette yok diye biliyorum. Normal Doğumda.
Vildanpasal61 umyhfsa Bende Allah nasip ederse Trabzon Numunede doğumumu yapacağım ben doğumhane ve ebelerle ilgili çok güzel şeyler duydum doktorumda mükemmel biri inşaallah doğumumdada herşey yolunda gider Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
Unzile31 umyhfsa Devlette epidural yapmıyorlar ama normal yapmak daha mantıklı ben epidural istemiyorum mesela ilkinde de normal doğurmuştum devlette
Kzbnzmi1 Yasemincifci aynen bende Ankarada yaşıyorum buradaki devlet hastanesinde yapacam doğumu geçen rahatsızlandım doğumhaneye yolladılar doğuma şahit oldum duydum yani ebeler falan okadar güzel konuşuyor rahatlatıyor ki hastayı doğurasım geldi valla 😃
feyzaa34 Yasemincifci benim cevremde 3 arkadaşım var özelde doğum yapan hepsini kuveze koydular ben ekstra ücret almak icin koydular anlıyorum kuzenim devlette yaptı kuvez e almadılar normal yaptı 24 saat sonra taburcu inanki bende dün gördüm gebe okulunda doğumhaneyi özelden çok soğudum! Ekstra ücret icin sezaryan kuvez yazık günah ya tek amaçları para para para
Heisenberg merhuli 100 tane hastane varsa 5-6 tanesinde belki vardır inşallah onlara denk gelirsiniz benim gittiğim devlet hastanesinde ödenek sıkıntısı yüzünden amniyon sıvısının gelip gelmediğini gösteren o ucuz test bile yok 🤷🏼♀️
Peri_6161 Vildanpasal61 kıme gıdıyosunuz acaba ebelerle tanıstınızmı bırde odaları falan nasıl gordunuzmu ben henuz bakamadım tek kısılık odaları flaan varmı merak edıyorm