Aspenya44 Zeynepmom banda 12 de kız dedi ama eşine deme dedi🙄 bende dört gözle değişenleri okuyorum. Burda değişen çoooookkk var. İnş benimkide değişir. Rabbim herkesin gönlüne göre versin
Yurdanur Zeynepmom var canım 12 de kız dedi 16 da erkek dedi 16 dan öncesine pek güvenmeyin.. 16 da öğrenin ayrıntılıda emin olun en temizi 😀
Mtemiz Pamuk34 cok ama cok erken derken ? Valla benim doktorum 11. haftada erkek mirildanmaya basladi 13-14 te net olarak soyledi artik pozisyon uygun ise kemik yapisi vs anliyor doktorlar 13. Hafta cok ama cok erken degil
Minedy Aspenya44 erkek m istiyorsunuz 😊 banada 13 te erkek dedi ama çok bta emin olamadı kız dış genital ve organ da olabilir dedi 16 da gel netleşmesi için dedi
anapanda12 12 14 ve 16 arası tahmine dayanır 20den hatta bazen 24ten sonra kesinleşir cinsiyet sağlıklı olmalarına odaklanın kızı erkeği farketmez bence Rabbim sağlıklı huzurlu evlat nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🤗
Zozantmr Bana 12 haftalıkken erkek denildi bugün detaylıda kız çıktı devlette 2 defa erkek dediler bugün özele gittim kız çıktı 😁❤️
DemetDigesu Rabia2019 hayır canım bır tup kan alıyorlar adı nifty testın hastalık ve cınsıyete bakıyorlar %99 dogru sonuc verıyor
DeryaKuzusu Peki cinsiyeti öğrenenler ultrason fotosu atar mısınız Nub teorisi doğru mu çıkıyor diye merak işte 🙈 benim ultrasonda nuba göre çok net de. Ama henüz doktor söylemedi.
Kubra6868 DeryaKuzusu cnm benim nuba gore 70.kisi erkek dedi ama doktor kiz diyo israrla:)) 16 haftada gittim en son kiz dedi ayrintiliyi bekliyorum bende emin olmak icin
DeryaKuzusu Kubra6868 hımmm o zaman ben de erken sevinmeyeyim erkek görünüyor Nub ta 🙈 önce sağlıklı olsun tabi sadece kızımın abisi olacak diye sevinmiştim. İlerde de kızım olursa 🤗
belgintugtek Zeynepmom değişen çok duydum ben de ilk hamileliğimde 14 haftalıkken erkek denildi erkek oldu bakalım şimdi ne olucak çok merak ediyorum😊😊