Taneminci bizde perşembe gittik dün akşam geldik 4 saat sürüyor Osmaniye’den çok yorucu oluyor kuzum 18 saat de uzun bir yolculuk olacak ve ilk dönemin riskli geçmiş bir daha düşün şunu da ekleyeyim Malatya kar yağışlıydı haftasonu çok soğuktu bugünde soğukmuş yollar karlı ve sisliydi bazı yerlerde ki sizin güzergah daha farklı yani o tarafta yağış daha çok yine de doktoruna sor Allah’a emanet olun 😘