Busraa32 inwAllah olmaz biwey.bende 4gun sonra verecegim ikili taramani,13+2olucagiz inwAllah yolundaysa herwey.bende de 2gun geriden gozukuyor hep.dr sorun degil demiwti.kizlar ikili test nasildi once usme giriyoruz?sonra kan testi?oglumun 3yawi var unutmuwum.o zamandan