Kelebek7 hatta hamile olduğumu öğrendiğim hafta doktora gittiğimde idrar ve kan tahlili verdim oradan da hatırlıyorum baya açık renkti. Ben daha çok adetimin gecikmesini baz alabilmiştim o yüzden. Bir de kafamı kaldıramıyorum hep uyuyordum normalde eşimi erkenden gönderirdim güne erken başlardım ama hamile kalınca çok uyumaya başlamıştım 11:30dan aşağı uyanamıyordum.. inşallah sende hamilesindir canım