Ben sana çok yakın doğum yapan arkadasımın hikayesini anlatayım için rahatlasın biraz bebeğine 24. Haftada beyninde 17 mm kist var denildi yok amniyosentez önerdiler riskli gebelik dediler çocugun engelli doğacagını söylediler kızın hamileliği ağlayarak geçti ve hiç bir sey yaptırmadı kıyamadı 2 şubatta doğum yaptı ve inan bebeğin hiç bir şeyi yok gayet sağlıklı maşallahı var içini ferah tut yakınımda böyle bişey olmasa belki inanmazdım ama kalbini karartma sakın kendine bebeğine iyi bak canım moral çok önemli inşallah senin bebeğinin de hiç bir şeyi yoktur 🙏