Canım banada 12. Haftamda bebegimin kafasında kist var dedi doktor hatta iki tarafta var biri büyük biri küçük denildi. 20. Haftaya kadar mahfoldu hamileliğim her an her dakika düşündüm agladım. Sonra doktorumu değiştirdim. Remzi eren adlı Bi doktora gittim Allah razı olsun ondan. Hemen teselli etti beni. Bu kist olayını ayrıntılı ultrasona kadar bekliyoruz genelde hamilelere söylemiyoruz çünkü çok etkiliyor demişti. 20-30. Haftalarda zaten kendiliğinden küçülüp yok oluyor dedi. Takip etti destek oldu ve 24. Haftamda küçüldüğünü yok oldugunu gördüm çok şükür. Şuanda çok sağlıklı gelişimi önde giden Bi pamuğumdan var Sende hiç sıkma canını. Sana iyi gelen Bi doktor seç ve moralini hep yüksek tut. En iyi ilaç moral 😘