Sonsuzluk canım bende düşük yaptım kürtaj oldum hatta doktorum 40 45 gün gecikir adetin demişti 45 günü geçerse mutlaka gel demişti ben kürtajdan 25 gün sonra adet olmuşdum allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın çok zor bi durum ama takdiri ilahi rabbim tez zamanda isteyen herkese anne olmayı nasip eder inşallah stres yapma stresde adet olmayı geciktiriyor