Sonsuzluk tabi doktor takibindeydim. Doktorum düşük sonrası adet düzensizliği görüşebilir. İstisnalar vardır. 10 ay bile adet olmayan var Dedi. Ancak takip altındaydım. Sonrasında ilaç verdi söktürücü. Bir hafta kullandım. Sonra yine olmadım. Biriken kan pıhtı oluşturdu. Tam ağız kısmını kapattığı için atamadım. İkinci kez kürtaj oldum. Kürtaj dediğim sadece o kanalı tozluna pıhtıyı alıp süreci normal haline bıraktı. O ay hamile kaldım 😍 Şimdi 30 haftalığız